Wednesday, August 17, 2011

17th Ramadhan...Nuzul Quran...

Salam Nuzul Quran...
hari ni dah pown 17 Ramadhan....
bererti, kita semakin hampir dengan Syawal...
masih banyak urusan yang harus aku selesaikan....
manakan duet raya blom tukar...
manakan baju raya adik dan mak blom siap jahit...
(baju aku memang xsempat leeee)
manakan kelengkapan ayah blom sempurna....
manakan kueh raya blom siap....
manakan agar2 blom kering...
hmmm...
itu xtermasuk segala beban kerja di pejabat....
bagaikan mahu saja aku tunda Syawal ke tahun depan....
(Mesti kena marah dengan anak2.....anak2 dah xsabar nak beraya)
hmmm....
lupa....
baju ibu dengan anak dara bapak pown blom siap...
dan kenduri tahlil yang saban tahun pada 19 Ramadhan...
banyak lagi yang perlu aku selesaikan...
sempatkan Syawal menanti aku???

No comments: