Wednesday, September 7, 2011

Cerita Tertunggak

Salam...
agak sibuk kebelakangan nieh....

ceritera pertama....
hari ahad.....
aku dah gerak balik ke kepala batas dah.....
reach home at noon....
so upacara kemas mengemas siap sedia siaga semua ada....
adoyai.....
letih....
sebab aku masih puasa....
tapi aku bangun sahur....
so xde hal....
then petang, baru kak mah N abang sebelah balik...
aku masih bersilat di dalam rumah tatkala 2...
xprepair pown utk berbuka....
then....
dah petang....
baru la kak mah panggil aku...
katanya...
rumah dia di pecah orang...
berderau darah aku....
huhuhu....
ada sedikit ketakutan....
aku dah la balik sorang2....
yang sorang lagi isnin baru balik sini...
tapi kak mah cakap nasib baek barang dia semua xhilang...
sebab semua duet dan barang kemas di bawa balik kampung....
rumah aku memang kosong la...
dari zaman bujang....
sampai la hari ni.....

No comments: