Monday, July 30, 2012

Aku Yang Tersakiti - Judika

Salam...
On my way back to my hometown...
yesterday...
have the strength to switch on the radio...
last week was total silent....
and this song is in the air...

this two lyrics caught my attention...
love it...

"Tak Pernahkah Kau Sedari, 
Akulah Yang Kau Sakiti,
Engkau Pergi Dengan Janji Mu,
Yang Telah Kau Ingkari"

"Ooh Tuhan Tolonglah Aku,
Hapuskan Rasa Cintaku,
Aku Pun Ingin Bahagia,
Walau Tak Bersama Dia"

PSS : Mr 13E....Dalam Hati Tiada Taman, Yang Ada Hanya Darah Yang Mengalir Deras...

9 comments:

azievee said...

mmg sedap lagu nie...hari2 sy pasang kat opis

Azian Elias said...

salam kenal..

puitis awak ye..

Kakzakie Purvit said...

Jgn membuang cinta
hilang satu bukan hilang semuanya
rasa kasih, sayang dan cinta
anugerah Allah yg tidak ternilai
tak dapat hari ini
akan diperolehi lebih baik
esok, lusa atau hari akan datang

a.R said...

hmmm kene ngn situasi ...

Unknown said...

take care ok! jgn sedih2..

Jahirah said...

tersakiti xpa org sedari....;(

kay_are said...

aku tau lagu hati yang kau sakit je.. tak pernah dengar lak aku yang tersakiti..

lame nye mase nak wat dried jelly @.@

9n0L4 said...

hehe. mmg la kat hati tu penuh darah. ;)

ellynadyra said...

this song is one of our family favourite, my kids age 7, 4 and almost 2 can memorize the lyrics very well!